EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Showing posts with label Pacemakers Run. Show all posts
Showing posts with label Pacemakers Run. Show all posts

Sunday, August 29, 2010

NEWTON Pacemaker Annivesarry Run 2010

Acara : NEWTON Pacemakers Anniversary Run 2010
Tempat : Taman Metropolitan, Kepong
Tarikh : 29hb Ogos 2010 (Ahad)
Masa : 07:30 Pagi
Jarak : 3.3km X 4

"Ayam Power" - Puasa2 pon blasah gak..kuat tul iman..haha anyway TAHNIAH SEMUA..!!

Selamat Ulangtahun ke 6 buat Pacemaker..!!so event ni dibuat khas sempena 6 tahun penubuhan pacemaker..dan tahun nie acara nie sekali lg jatuh pada bulan puasa..eemm nampaknya tahun ni CAR anta 1 team je la..dan ada dua org lg yg join team lain..eemm maybe kebanyakan geng lain "tak mampu" nak lari bln puasa kot..tp tak kisahla..apa2 pon TAHNIAH buat geng2 CAR yg berjuang dlm event nie..yg penting kita hepi..lari suka2..puasa tetap puasa..korang memang sporting..

Aku cam biasala macam tahun2 sebelumnya..jdk sukarelawan jer..itu jer yg mampu aku sumbangkan..tugas sama gak macam tahun2 sebelum gak..jdk motobike road marshall..ala marshall pengiring utk runner depan..tp tahun nie tetibe lak aku decide tak mau escort guna motor..nak tukar guna beskal lak..bkn apa..memandangkan bulan puasa nie aku "off" trus dari aktiviti berlari nie..sah2 takde bersenam..so kalo escort guna beskal..sekurang2 nya dpt gak aku excercise..walaupon tak sepuas berlari..tp kira okla..penat gak berkayuh escort runner depan..bln puasa pon lari maintain..laju semacam..huhu

"Ayam Jelingan Puasa" - 73'35
CAR2 Ramlan Sulaiman, CAR13 Fendi Tamar, CAR5 Idaizumi Othman & CAR49 Zulkifli Galeh

Apa2 pon TAHNIAH buat Pacemaker..penganjuran kali nie nampak smooth jer..walaupon masa pg tuh ada kelam kabut sket..akula yg kelam kabut tuh..iala mengagau cari motor nak anto marshall check point kat station masing2..iala tuh dah memang tugas aku..slalu dtg naik motor..so anto pon pakai motor sendiri..tp kali nie dtg naik keta daa..iala nak angkut beskal..takkan nak bwk beskal naik motor kot..huhu

Dan pada geng2 yg join event nie..TAHNIAH DIUCAPKAN SEKALI LAGI..!!dan tak lupa pada Farid..walaupon tak regiter..tp sanggup dtg jdk pacer utk geng2 lain..well done bro..so tunggu 1 Januari 2011 nanti..iala cam biasa pacemaker akan anjurkan "Pacemaker Network Run"..so kita kasi serang ramei2..

Sekian..selamat berpuasa..

p/s : jgn lupa agenda kita pasnie yg paling utama..MAJLIS BERBUKA PUASA DAA..!!

Monday, May 24, 2010

NEWTON Pacemakers Anniversary Run 2010

Acara : NEWTON Pacemakers Anniversary Run 2010
Tempat : Taman Metropolitan, Kepong
Tarikh : 29hb Ogos 2010 (Ahad)
Masa : 07:30 Pagi

Kategori :-

Competive Category 13.52km (3.38km per loop x 4) RM132
(MESTI 3 lelaki 1 wanita)
Non-Competitive Fun Run 10.14km (3.38km per loop x 3) RM100

Maklumat lanjut dan pendaftaran sila klik di bawah :-

Info & Pendaftaran

Ok geng CAR semua..PAR kembali lg..aku harap CAR dpt hantar "kontinjen" untuk turut serta dlm acara ini..eemm aku faham maybe korang "kurang rasa selesa" sket coz acara ini dibuat dlm bulan puasa (Ramadhan)..sama seperti tahun lepas..tp aku tau masih ada di kalangan korang yg tetap "tegar" dan bersemangat untuk lari walaupon bulan puasa..dan telah terbukti pon pada tahun2 yg lepas..kita tetap hantar team..

Ok memandangkan tempat amat terhad..pada sesiapa sahabat CAR yg berminat nak join..sila maklumkan pada dengan seberapa segera kepada :-

CAR16 Zaki Mansor 012-3650304 - kiki_world82@yahoo.com
CAR1 Mohd Hailmi 012-6371989 - mohd_hailmi2020@yahoo.com.my

Insyallah kami akan cuba set kan team untuk korang..tp mesti cepat bgtau..coz aku nak blok slot dulu..atau kalo korang nak tau lebih lanjut korang hubungi terus urusetia di bawah :-

016-2166277 Wong Kei Ming
012-2795208 Ronnie See

Sekian..


p/s : sori lambat post kat blog..

Friday, January 1, 2010

Saucony Pacemakers Network Run 2010

Acara : Saucony Pacemakers Network Run 2010
Lokasi : Tapak A, Taman Tasik Perdana, Kuala Lumpur
Tarikh : 01hb Januari 2010 (Jumaat)
Masa : 07.30 Pagi
Jarak : 12km
Catatan Masa RASMI CAR dan Rakan-Rakan

LELAKI (Umur 17-29 Tahun)
53'16 - Jasni Khairil Jamaluddin CAR101 - Tempat Kedua TAHNIAH..!!
63'49 - Mohamad Saiful Razawan CAR35 (10th)
65'25 - Kamarul Faizal Tajaruddin CAR10 (11st)
69'17 - Mohd Fadzli Mohd Yusoff CAR33 (13rd)
70'07 - Mohd Zaini Mansor CAR17 (14th)
70'22 - Ghejanthran Kalaimani CAR8 (15th)
71'42 - Omar Khaliff Tajaruddin CAR15 (18th)
73'25 - Mohd Zaki Mansor CAR16 (21st)
80'48 - Sharafi Abdullah Fauzi CAR67 (25th)


LELAKI (Umur 30-34 Tahun)
55'05 - Naresh Kumar Panjimanadan CAR105 (4th)
55'34 - Hamidon Mat Aris CAR27 (5th)
58'30 - Azlan Norul Anhar CAR31 (8th)
60'00 - Harry Shahrizan Romle CAR22 (11st)
66'24 - Ahmad Fardi Ellias CAR4 (15th)
67'01 - Azhar Johari CAR6 (16th)
73'20 - Rusfarizal Rusli CAR52 (24th)
76'00 - Ahmad Hadafi Jus CAR58 (28th)
84'09 - Nur Azhar Azizi CAR55 (30th)
1'42'20 - Mohd Rashidi Yusof CAR94 (34th)


LELAKI (Umur 35-39 Tahun)
56'33 - Rozmi Yunus (1st)
64'32 - Zulazlan Shah Ibrahim CAR71 (6th)
65'33 - Asmadi Abdullah CAR75 (8th)
69'11 - Chanthiran Sivaperuman (10th)
69'58 - Abdul Azri K Peer Mohamed CAR28 (11st)
73'51 - Deti Affendi A Kadir CAR56 (14th)
74'17 - Shakhir Ishak CAR57 (15th)
80'52 - Khairul Amran Abd Aziz CAR14 (22nd)


LELAKI (Umur 40-49 Tahun)
58'11 - Alam Shah Ismail Ahmad - Tempat Kedua TAHNIAH..!!
70'55 - Nor Afandi Tamar CAR13 (18th)
79'49 - Ramlan Sulaiman CAR2 (33rd)
92'07 - Zulkipli Galeh CAR47 (38th)


LELAKI (Umur 50 Tahun Ke Atas)
82'11 - Long Bongsu Long Mamat CAR26 (7th)
82'50 - Rustam Afandi Zaihan CAR48 (9th)
90'02 - Tajaruddin Jasi CAR38 (16th)


WANITA (Umur Di Bawah 34 Tahun)
50'00 - Haslinda Dolah CAR23 - Tempat Kedua TAHNIAH..!!
58'15 - Wan Noor Mahirah CAR44 (5th)
68'16 - Hasfiza Ramley CAR37 (11st)
68'47 - Siti Sarah Rimasari Sulani CAR77 (12nd)
69'55 - Suhailywati Ramli CAR54 (13rd)
86'09 - Irina Ramli CAR36 (17th)
90'16 - Rojizah Ismail CAR59 (19th)


WANITA (Umur 34 Tahun Ke Atas)
86'09 - Idaizumi Othman CAR5 (12nd)



PAHLAWAN CAR - Bersama banner keramat..ramai tul..tp sebenarnya lg ramai..malangnya ada sahabat yg dah blk..huhu

Bergambar bersama2 rakan2 seperlarian yg lain..

"AYAM's DARA" - Ni pon sayang gak coz ada gak geng "ayam dara" yg dah pulang..huhu

"Operasi Memecahkan Kereta Lily" - setelah bertungkus lumus lebih sejam..akhirnya berjaya gak geng CAR mendapat ijajah utk menjadi "pemecah kereta"..tp kalo try pecah keta org lain pasni konpom kena tangkap..huhu

Inilah hasil baik pulih setelah kereta CAR54 berjaya "dipecahkan"..nak cabut susah daa..so lilit je la kat side mirror tuh abis citer..huhu

p/s : repot nanti arr..lusa aku bikin..otak aku jem lak ari ni..lgpon esok nak concentrate pecah kepala utk meeting nya agenda lak..huhu

Wednesday, October 21, 2009

Saucony Pacemakers Network Run 2010

PERINGATAN PENTING...!!!!
PEMBAYARAN YURAN PENDAFTARAN..!!

SILA BERBUAT DEMIKIAN SEBELUM 01 NOVEMBER 2009

What : Saucony Pacemakers Network Run 2010
When : 1st January 2010, Friday
Where : Tapak A (Lake Garden), Kuala Lumpur
Distance : 12.32km (3.08km x 4) for Men & 9.24km (3.08km x 3) for Women
Entry Fee : RM32 per runner

WONG KEI MING - MAYBANK 1-12241-11208-3

SAHABAT YG BELUM MENJELASKAN BAYARAN PENDAFTARAN :-

Alam Shah bin Ismail Ahmad
Hamidon Mat Aris
Haslinda Dolah (F)
Zulazlan Shah Ibrahim
Hasrul Sham Bin Saidi
Long Bongsu Bin Long Mamat
Mohd Zaki bin Mansor
Mohd Zaini bin Mansor
Azhar bin Johari
Khairul Amran bin Abdul Aziz
Hasfiza Ramley (F)
Irina Ramli (F)
Ahmad Farid bin Ellias
Zulkipli Bin Galeh
Idazumi binti Othman (F)
Wong Ram Bo
Abdul Azri bin K Peer Mohamed
Suhailywati Ramli (F)
Deti Affendi A Kadir
Shakhir bin Ishak
Ramlan Sulaiman
Nor Afandi bin Tamar
Kamarul Faizal Tajaruddin
Tajaruddin Jasi
Omar Khaliff Tajaruddin

Pada kengkawan yg nama dia ada dlm senarai kat atas yg masih belum menjelaskan yuran pendaftaran..sila la berbuat demikian dengan seberapa segera yer..kalo korang gagal nak jelaskan pembayaran..nama korang akan automatik di cancel kan..dan akan digantikan ngan runners lain yg ada dlm senarai menunggu..

So aku harap takdela yg akan 'ditendang' kluar dari senarai tuh eekk..kalo leh biar ramai CAR yg join..kalo suma geng CAR join lg bagus..coz event nie memang signifikan sgt2 ngan Chap Ayam nie..iala event nie sok (01/01/2010) merupakan hari ulangtahun pertama penubuhan Chap Ayam Runners nie..so tuh yg aku harap kalo leh suma geng CAR ada..so pas lari leh la kita wat acara sambutan kecik2 jer sempena meraikan ulangtahun pertama..pengisian sambutan nanti kita diskas..

So ok geng..harap korang jalankan la tanggungjawab anda sebagai pelari sejati..so pembayaran boleh dibuat trus kat akaun Wong Kei Ming yg kat atas tuh..RM32 sahaja..kalo tak leh nak byr online or bank-in..korang call la dia eekk diskas camner..huhu

SUDAH DIJELASKAN :-

Ghejanthran a/l Kalaimani
Mohd Fadzli bin Mohd Yusoff
Azlan Bin Norul Anhar
Rustam Affandi Zaihan
Harry Shahrizan bin Romle
Ahmad Hadafi bin Jus
Siti Fazlina Mansor (F)
Siti Sarah Rimasari Sulani (F)
Rusfarizal Rusli
Nur Azhar Azizi
Rojizah Binti Ismail (F)
Sharafi Abdullah Fauzi


info lanjut klik di sini

Saturday, September 26, 2009

SAUCONY Pacemakers Network Run 2010


TARIKH : 01 Januari 2010 (Jumaat)
MASA : Tepat 7:30 pagi
TEMPAT : Tapak A, Tasik Perdana


Ok kengkawan..apa2 pun SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..PACEMAKERS NETWORK RUN 2010 (PMNR)KEMBALI..!!ok sekarang pendaftaran sudah pun dibuka..mesti korang tertanya2 kenapa awal sgt dorang buka pendaftaran..coz penyertaan utk PMNR nie terhad beb..kalo tak silap aku hanya 30 penyertaan sahaja untuk setiap kategori..so aku harap korang cepat2 la register ye..

PMNR nie memang amat bermakna buat kita Chap Ayam Runners..kerana di event ni dan di tempat ini la kita melancarkan Chap Ayam Runners 01 Januari 2009 lepas..so PMNR 2010 kira nie ulangtahun pertama la Chap Ayam Runners bertapak dlm dunia larian nie..so aku harap kalo boleh kita semua sahabat CAR join event nie..so nanti leh la kita wat sedikit majlis ringkas untuk menyambut ulangtahun pertama Chap Ayam Runners nie..

So pada kengkawan yg nak buat pendaftaran..sila klik jer kat link yg aku dah lampirkan kat bawah..so kali nie dorang buat sekali pendaftaran secara online..so senang sket..leh register online jer..tp pada yg tak dapat nak register online..korang juz call jer Wong Kei Ming atau Ronnie dan bincang ngan dorang psl nak buat pendaftaran terus..tp apa2 pon..BAYARAN RM32 yg penting..kalo takat register jer tp payment takder dorang xleh nak consider atau nak janji tempat beb..huhu so yg best nyer kali nie semua penyertaan akan dpt dry fit t-shirt..

Ok kengkawan semua..jgn lupa war2 kan pada kengkawan CAR lain pasal PMNR nie..mana la tau ada yg tak sempat nak bukak blog..so register cepat2 yer..biar kita Chap Ayam Runners ramai2 join PMNR nie..lgpon PMNR 2010 nie kire event larian pembuka tirai tahun baru 2010 la..

Sekian..


PENDAFTARAN ONLINE
MAKLUMAT PENDAFTARAN
MAKLUMAT LANJUT

PERTANYAAN :-
Wong Kei Ming (016-216 6277)
Ronnie See (012-279 5208)

Sunday, August 30, 2009

5th Pacemakers Anniversary Run 2009


What : der 5th Pacemakers Anniversary Run
When : 30th August 2009, Sunday
Where : Tapak A, Lake Garden, Kuala Lumpur
Time : 7.30am
Distance : 2.6km (by GPS kok)
Medal : Finisher for all
Challenge Trophy : Top 5
Official Result - Competitive Category



Ayahanda, Ram Bo, Ghejan, Linda

45'32 : Chap Ayam Runners (11th)
12'47 > 12'47 - Haslinda Dollah CAR23
11'25 > 24'12 - Ghejanthran CAR8
11'15 > 35'27 - Wong Ram Bo CAR7
10'05 > 45'32 - Alam Shah Ismail Ahmad CAR24



Zaini, Hasfiza, Zaki, Azhar

47'05 : Chap Ayam Runners 2 (13th)
14'42 > 14'42 - Hasfiza Ramley CAR37
10'40 > 25'22 - Azhar Johari CAR6
11'02 > 36'24 - Mohd Zaki Mansor CAR17
10'41 > 47'05 - Mohd Zaini Mansor CAR16


SETINGGI-TINGGI TAHNIAH..!!!buat kedua-dua team kita ini yang mengambil bahagian dalam Pacemakers Anniversary Run 2009..walaupon semua sahabat kita yang menyertai PAR5 nie sedang menjalani ibadah puasa (kecuali Ghejan)..tapi semangat yg korang tunjukkan memang melebihi segala-galanya..mengalahkan lari mcm org tak puasa lak..bagus beb..!!memang Chap Ayam Runners amat berbangga dengan kesungguhan korang..TAHNIAH..!!sekali lagi..walaupon tidak dpt mencari kedudukan yg terbaik..bg aku ini sudah cukup baik..untuk tempat ke-11 & ke-13..iala bukan 'semua' org yg berpuasa sanggup nak berlari pg2 time bulan puasa nie..tapi korang memang hati kering..kira korang antara golongan yg terpilih gak la..huhu..tp walau apa pon yg penting korang enjoy..sekurang-kurangnya dpt gak keluarkan peluh time bulan puasa nie yer tak..

TAHNIAH..!!dari kami semua sekali lagi sahabat Chap Ayam Runners..

Untuk keputusan penuh sila klik di sini

Friday, May 22, 2009

der Pacemakers Circuit Run 2



When:
23.05.2009
Where: Tapak A, Lake Garden, Kuala Lumpur
Start Time: 8.30 PM
Distance: 2.3km x 13 loops (29.9km)

Trophy: Finisher

Results:

Men Open
No:023--2hr 49m 20s---Azhar Johari
No:046--3hr 17m 40s---Mohd Zaki bin Mansor
No:054--3hr 22m 22s---Mohd Zaini bin Mansor
No:000--0hr 00m 00s---Mohd Khairul Anuar

Full results: click here!

----------- Chap Ayam Runners @ der Pacemakers Circuit Run 2 -----------
Pictures courtesy from PM Tey





Monday, May 4, 2009

der Pacemakers Circuit Run 1


When: 01.05.2009
Where: Lake Garden Children Playground
Start Time: 7.00 AM
Distance: 28km (2.8km x 10)

Trophy: Finisher

Results:

Men Open (28km)
No:007--2hr 22m 32s---Mohd Hamdi Baharuddin
No:017--2hr 34m 20s---Ahmad Farid Elias

Women Open (28km)
No:012--0hr 00m 00s---Idazumi Othman (DNF - 8 Loops)

Full result: Click Here!

----------- Chap Ayam Runners @ der Pacemakers Circuit Run 1 -----------
Pictures courtesy from PM Tey




"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"