EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Thursday, January 5, 2012

Sahabat Baru CAR

Erni Wati Mohd Arip (Ernijo)
CAR#280
Julia Mohd Khairuzin (Jujue)
CAR#281

Ok geng semua..mari kita berkenalan dengan dua org sahabat cun kita ni..dahla cun power lak tu..tapi maafla pada korang berdua sebab lama sgt gambar orang aku perapkan dlm botol..huhu

Selamat datang kita ucapkan pada Sis Erni..emm aku rasa korang memang dah familiarkan ngan Kak Long erni ni..so begitu juga ngan Sis Jujue..ala dunia larian ni bkn nye besar sgt ye tak..pi mai pi mai tang tu gak..yg lari pun memang org yg sama je..bkn ramai yg suka nak menjerumuskan diri dlm suka yg "gila' sikit ni..huhu

Ok terima kasih diucapkan pada korang berdua kerana sudi memeriahkan lagi komuniti & keluarga CAR ni..semoga bertambah sukses n majula ye..kalo jumpa geng lain jgn malu & segan la ye..

Sekian..

1 comment:

Shamsudin Ithnin said...

Salam untuk Erni Wati.....Asalamualaikum/Salam sejahtera. Kepada sahabat2 fb saya yang dihubungi: Anda diundang menyertai Kayuh Suka2 HyperTrax MTBXC pada 24.02.13 (Ahad) bermula dari Medan Selera MPSp Dengkil jam 8.00 pg – 12.00 t/hari melalui jalan lombong pasir, keluar masuk ladang kelapa sawit, turunaik bukit serta munkin ke Paya Indah Wetland dan balik ke Dengkil. Tiada yuran dikenakan tetapi ada disediakan makan tengahari.
Maklumat lanjut akan dipost sewajarnya tidak berapa lama lagi.
Saya ingin tahu samada sahabat sudi untuk menyertai program ini, tidak kira muktamad atau masih samar2 lagi kerana munkin ada program lain yang lebih menarik hati sahabat, pada tarikh yang sama, untuk menyertainya. Walaubagaimana pun, harap maklumbalas dalam fb saya untuk membolehkan saya merancang. Terimakasih

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"