EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Tuesday, August 18, 2009

SIM Trip - Latest Info..!!




TYPE : RUNNING TRIP
DESTINATION : SINGAPORE
EVENT : SINGAPORE INTERNATIONAL MARATHON
DATE : 05TH DECEMBER 2009 - 06TH DECEMBER 2009
PERIOD : 2 DAYS 1 NIGHT


Info ini hanya ditujukan pada sahabat yg menyertai trip ke Singapura utk menyertai event di atas..sebagai penyelaras..utk langkah pertama korang dikehendaki dan diminta utk membuat pembayaran utk penginapan dan pengangkutan KTMB dahulu..kos adalah seperti berikut :-

Kos penginapan Fragrance Hostel - RM50++ (SGD20)
Kos pengangkutan KTMB utk ke Singapura - RM48
JUMLAH KESELURUHAN = +- RM100

Tapi aku lebih mengutamakan korang jelaskan bayaran utk penginapan dulu..kalau bleh akhir bulan nie la..ala lepas korang dpt gaji la senang ckp..huhu maybe ada yg tanya.."nape awl sgt"..bg aku lebih baik kita settlekan sket2..so takla terase sgt kos tuh keluar dari poket korang..kang kalau dah last2 minit mintak sedebuk kang..terase lak berat nyer tangan korang nak bukak wallet yer tak..hehe so biar kite settle sket2 lg senang yer tak..

OK nanti korang juz bank-in je la dlm akaun aku CIMB : 14140106382521 (Mohd Hailmi Masro)..kalau dah bank-in jgn lupa inform aku..sms or email..so nanti senang aku nak update..dan pada yg rase nak stay lama kat sana pon jgn lupa inform aku..so senang aku nak ejas nanti utk korang..itupon kalo korang nak stay kat hostel tuh la..kalo nak stay kat hotel lain tuh sendiri organise la eekk..huhu

Ok geng..pasni semua info terkini psl trip nie aku akan post kat blog dulu..pastu baru aku update kat 'CAR Aktivity'..so korang bukak la blog slalu utk info terkini eekk..so after this hujung bulan Oktober..kire gaji bulan Oktober la..aku nak settle lak kos utk pengangkutan blk ke KL..kos tiket bas setakat ari nie yg aku tahu RM70 la utk Executive Coach..tp aku rase maybe harga tiket naik kot..tp aku xtau la braper..xpe2 itu nanti aku bgtau la..so korang stby la at least RM70 eekk..

Ok geng..ape2 hal hubungi aku eekk..terima kasih..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"