EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Thursday, August 20, 2009

Buat E-mail Peribadi



Yahoo Mail



Gmail



Hotmail


SANGAT PENTING...!!!! pada kengkawan yg masih belum ada e-mail sendiri sila berbuat demikian dengan seberapa segera..coz kita amat memerlukan semua sahabat mempunyai e-mail peribadi sendiri..supaya senang nanti sebarang info bersifat peribadi boleh di e-mail kan terus kepada korang..

So keperluan ini WAJIB arr..ala buat e-mail tuh free jer bkn kene byr pon..skang nie zaman IT..so e-mail tuh dah jdk cam satu keperluan buat setiap orang..so MINTAK TOLONG YER..!!so korang pilih la e-mail ape yg korang nak..aku dah setkan kat atas tuh..so pilih jer mana yg korang suke..click jer kat perkataan tuh..so pastu korang follow jer instruction eekk..

Dan satu lg..pada sahabat yg gunakan e-mail company tuh..aku nak korang buat gak satu e-mail free nie..coz apa2 info aku xmau send kat e-mail syarikat korang..aku xmau la kacau e-mail official keje korang..tuh e-mail company..so biarla e-mail yg masuk tuh hanya berkaitan dengan keje korang jer..

So bila korang dah siap buat nanti..korang jgn e-mail kat e-mail aku..korang e-mail la kat chapayamrunners@yahoo.com.my ekk..ini e-mail official Chap Ayam Runners..

Ok kengkawan..terima kasih banyak2..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"