EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Tuesday, May 18, 2010

Ekiden Run 2010

Acara : Ekiden Run 2010
Tempat : Putrajaya
Tarikh : 16hb Mei 2010 ( Ahad )
Masa : 08:00 Pagi
Catatan Masa CAR Dan Rakan-Rakan

AYAM HARAPAN

AYAM TOAD

AYAM METROPOLITAN

AYAM MACHO JELITA

AYAM JAGOAN

Sorie geng lambat post..aku kiki CAR16..ini first time aku blaja mengupdate blog nie dari bro heilmi..ni pun masih blaja lagi dari mr seketeri kita..nampak macam roti tirai skit geng..lama2 okeh la nanti..so mungkin serba sedikit lepas ni dapat membantu mr seketeri kita mengupdate apa2 yang patut..ya laa asyik mr seketeri kita je yang buat kesian jugak aku tengok..haha..terima kasih pada en seketeri kita kerana sudi mengajar dan menurunkan ilmu serba sedikit nak menguruskan reban nii..hehe..

okeh..nak cerita skit pasal larian nii..pada sapa2 yang join larian ekiden 2010 kali ke-5 da diorang buat TAHNIAH diucapkan dan tahun ni memang tak sia2 la masuk sebab medal memang superb habis..tak pernah dapat medal macam nii..lain dari yang lain..selalu medal besi je kan..haha..ini kali diorang buat medal kristal..besar dan puas ati..kalo gantong depan pintu kompom benjol kene kepala..hehe..tapi aku rasa jangan la gantong kat dinding kompom jatuh berderai..

hmm,okeh route masih sama seperti yang lepas..kene datang awal sebab nak kene kejar bas..macam nak pegi keje la plak..kene bangun awai nak kejar bas..haha..pada team yang aku buat tu mintak maaf banyak2 sebab terpaksa suruh korang datang awai sebab tak sempat nak bagi bib pada hari sebelum nya..maklumlah aku pun busy keje jugak..macam2 nak urus..okeh run ekiden ni dibuat sama dengan tarikh jom heboh yang dibuat kat Putrajaya gak..memang banyak jalan tutup sebab pengunjung memang tertumpu kat precint 2 pada hari Ahad tuu..tapi semua berjalan lancar walaupun ada masalah kelewatan pada awalnya..

okeh aku mintak maaf la pada team2 yang aku tak masukkan dalam blog ni almaklumlah ini je yang aku bleh aku curi dari facebook kadok..jangan mara bro..hehe..okeh nanti korang bagi laa gambar ngan placing sebab aku tak sempat nak amik gambar korang masa tuu..mana yang ada laa aku masukkan dulu..seperti biasa habis acara larian sesi bergambar dan masa beramas mesra bersama-sama..pada yang join larian 15km New Balance Pacesetters yang clash sama pada hari Ahad tuu Tahniah diucapkan kerana korang dapat habiskan larian dengan jayanya..minta bagi report ngan timing pada aku atau en seketeri kita untuk update dalam blog nanti..jangan lambat nanti basi orang tak baca catatan masa korang..haha..

okeh pada geng2 yang join makan tengahari kat SABA RESTORAN nasi arab tu terima kasih kerana dapat meluangkan masa bersama lepas habis larian haritu..memang tak sempat nak buat acara makan bersama-sama ajk CAR yang telah bertungkus lumus menjayakan family run tempoh hari..tanpa penglibatan korang mungkin larian family kita tak dapat nak realisasikan dengan jayanya..pada yang tak dapat join tu ada rezeki lain taun kita buat lagi..hehe..terima kasih pada yang sponsor makan pada hari tu terima kasih banyak2..tau2 je da bayar hehe terima kasih banyak2..semoga berlimpah rezeki dan beroleh keberkatan..

hmm,aku rasa setakat ni la dulu coret moret aku buat sementara waktu ni maklumlah budak baru blaja..ada idea tapi masa tak mengizinkan untuk mengarang panjang lebar..okeh jumpa pada next event kita pada masa2 akan datang tak silap aku chiken run lepas nii..

1 comment:

ibuiklil said...

coret moret yg sangat panjang.. huhu

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"