EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Wednesday, May 19, 2010

Sahabat Baru CAR

Salina Samsudin (Lina)
CAR#160

Mohd Khaerul Azlin Abdul Manaf (Khaerul)
CAR#161

Ok geng semua..akhirnya bertemu kita lg dengan posting nie..setelah kian lama menyepi..actually bkn tak mau post..tp seperti yg korang semua maklum..pc aku masih wengg lg daa..ini pon still pinjam laptop zaki..tp internet aku lak yg prob..putus2 da..apa daa..ada jer yg tak kena..huhu

Ok tak mau melengah2 kan masa ngan citer yg merapu..so nie dua org sahabat baru..baru ker..??eemm actually dorang nie dah lama dah join..cuma aku je yg tak sempat nak publish..iala bila time nak publish jer..pc aku diserang lanun virus haprak..so tuh yg "terperam" jap dorang nie..hehe ala tak kisahla baru ke lama ker..janji dorang ni dah sah join jdk sebahagian dari keluarga kita..

So kalo jumpa pasni jgn lupa tegur2 la yer..sorila aku tak dpt nak citer serba sedikit tentang sahabat baru kita nie..ala sok kalo korang jumpa korang interbiu la sendiri eekk..huhu

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"