EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Monday, May 24, 2010

Standard Chartered Marathon Singapore 2010

Acara : Standard Chartered Marathon Singapore 2010
Tempat : The Padang, Singapore
Tarikh : 05hb Disember 2010 (Ahad)

Klik link dibawah untuk info lanjut :-

LAMAN WEB RASMI & PENDAFTARAN

Singapore International Marathon sekarang dibuka untuk pendaftaran..!!!so pada sesiapa yg berminat nak join events nie..diharap membuat pendaftaran secepat mungkin..awal betul dorang bukak pendaftaran..kerana megikut pengalaman event ni slalunya akan ditutup pendaftarannya lebih awal dari tarikh sebenar..maybe dlm masa sebulan dari sekarang..so bg mengelakkan sebarang kesulitan atau kekecewaan kerana gagal mendaftar..so sila berbuat demikian dengan seberapa segera..

Dengar tahun nie byk perubahan untuk event nie..dengar cerita stating dan finishing point di tempat yg berbeza..dan title sponsor pon dah tukar lg..tahun lepas New Bakance (NB)..tahun nie Asics pulak yg ambil alih..huhu kalo nak tau lebih lanjut korang klik jela kat link yg kat atas tuh eekk..INSYALLAH untuk SIM nie kita akan wat trip untuk ke sana..info lanjut nanti kita akan bgtau dari masa ke semasa dlm blog nie..

Sekian..

2 comments:

Anonymous said...

The name has been changed to Standard Chartered Marathon Singapore 2010. Its inaugral with 3 different starting point. I was invited by SSC to attend the launching on 20/05/2010 at 12 noon at Raffles Place and asked to dress up in Catwoman costume.

CAR1 said...

o yer ker..ish ish ish..ok2 skang jugak akan ditukar..!!hehe thanks kak J..

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"