EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Friday, October 1, 2010

Sahabat Baru CAR

Muhammad Iskandar (Mudd)
CAR#185
Ganesan (Ganesh)
CAR#190

Ok geng semua..apa2 pon kita ucapkan terima kasih & selamat datang buat 2 org sahabat kita ke dalam keluarga CAR..CAR185 Muhammad Iskandar (Mudd) & CAR190 Ganesan (Ganesh)..mungkin korang biasa lihat mereka berdua..al maklumla kedua2 nya merupakan pelari yg dah mula menjadi tegar..

So pada korang berdua..pasni kalo ada join larian mana2..jgn lupa cari geng2 CAR masa lepas lari..bleh kita beramah mesra..jgn segan silu perkenalkan diri korang pada geng yg lain yer..kalo tak nanti susah nak cam beb..huhu dan mintak maaf byk2 coz lambat publish gambar & info korang kat dlm blog nie..aku terlupa la beb..sori arr..

Sekian..terima kasih..

1 comment:

mudd88 said...

thanks!okay..after run later carik korg lah..haha

ade sesape masuk powerman / penang bridge?after race bole lepak..hehe

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"