EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Monday, January 24, 2011

Mesyuarat Tahunan Kali Kedua CAR 2011

Acara : Mesyuarat Tahunan CAR Kali Kedua 2011
Tempat : Bilik Wawasan, Rumah Universiti, Universiti Malaya
Tarikh : 12hb Februari 2011 (Sabtu)
Masa : 02:30 - 05:00 Petang
Jamuan Ringan Akan Disediakan Di Akhir Mesyuarat

KEHADIRAN ADALAH 'DIWAJIBKAN'

Urusetia Bertugas :-
Mohd Hailmi Masro - 012-637 1989
chapayamrunners@yahoo.com.my


"Lokasi Rumah Universiti ni adalah bersebelahan bangunan peperiksaan dan berhadapan dengan bangunan Dewan Tunku Canlesor Universiti Malaya"

AGENDA SERTA TUJUAN UTAMA MESYUARAT :-

* Perbincangan Mengenai Penambahbaikan
* Membincangkan Segala Usul, Cadangan Dan Pandangan Yang Dikemukakan
* Sesi Soal Jawab Atas Sebarang Kekeliruan Sekiranya Ada
* Pengumuman Serta Penyampaian Hadiah Buat Pemenang Anugerah Pelari Tegar 2010
* Pemilihan AJK Baru Jika Mendapat Permintaan


PENTING..!!!
1) Bagi Memudahkan Lagi Urusan..Sila Kemukakan Sebarang Usul Atau Cadangan Kepada Urusetia Di Atas Melalui Email..Segala Usul Atau Cadangan Yang Diterima Akan Terus Dibentang Dan Dibincangkan Sewaktu Mesyuarat Berlangsung.

2) Pada Sahabat2 Yang Layak Bertanding Bagi Anugerah Pelari Tegar 2010..Sila Hantarkan Juga Senarai Acara Yang Anda Sudah Sertai Sepanjang 2010 Beserta Jumlah Jarak Kepada Urusetia Di Atas Melalui Email Sebelum 05HB FEBRUARI 2011..HANYA SAHABAT YANG MENGHANTAR SENARAI ACARA YANG MEREKA SERTAI SAHAJA YANG AKAN DIKIRA..!!Harap Maklum.

3) Sila Nyatakan Kehadiran Anda Dengan Menghubungi Atau SMS Atau Melalui Email Kepada Urusetia Di Atas.


Ok sahabat semua..diharap korang dpt bersama2 hadir ke mesyuarat nie..kerana kita amat memerlukan seberapa byk cadangan atau pandangan demi untuk memajukan CAR nie..

Walaupon kehadiran ke mesyuarat ini 'diwajibkan' kepada semua ahli untuk datang..tp bkn la bermakna itu satu paksaan..kami berharap kalo boleh biar semua ahli ada dlm mesyuarat ini..sekurang2 nya mereka tahu perjalanan serta perbincangan dlm mesyuarat..tp kalo tak dapat nak hadir pon bkn la satu kesalahan..kami hanya memohon jasa baik agar kalo boleh cubala untuk menghadirkan diri..kerana byk maklumat serta info2 baru yg bakal kita akan kongsikan dlm mesyuarat ini..hanya setahun sekali je kita buat mesyuarat ini..kita nak bg peluang kepada semua ahli untuk bersuara dan kemukakan cadangan dan pandangan..

Dan satu lg..memandangkan kita tidak punyai sebarang tabungan..dan usaha untuk merealisasikan mesyuarat ini memerlukan kos..jika ada sesiapa yg sudi memberi sumbangan..sila hubungi saya 012-637 1989 (Hailmi)..

Terima kasih di atas kerjasama anda..

1 comment:

Anonymous said...

Quels sont les plugins Wordpress les plus efficaces pour attirer le plus de trafic pertinent et maximiser les ventes de site Web?

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"