EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Saturday, January 29, 2011

Sahabat Baru CAR

Affendi Mohamad Amin (Fendi)
CAR#211
Selmah Morshidi (Selmah)
CAR#212
Amir Nur Syahiran Affendi (Amir)
CAR#213
Amni Nur Suraiya Affendi (Amni)
CAR#214

ok geng semua..kali ni sesi perkenalan sahabat baru kita ni ada kelainan sketla..slalu 2 org jer..kali ni 4 org trus..haha bukan apa..coz mereka berempat nie "SATU FAMILY"..!!!!so kasi perkenal skaligus la..eemm memang sehati sejiwa betul la Family En Affendi ni sahabat kita nun jauh di seberang Laut China Selatan kat Sarawak nun..

OK memperkenalkan "Si Bapa" CAR211 Affendi Mohamad Amin (Fendi).."Si Ibu" CAR212 Selmah Morshidi (Selmah).."Si Anak Bujang" CAR213 Amir Nur Syahiran Affendi (Amir).."Si Anak Dara" CAR214 Amni Nur Suraiya Affendi (Amni)..haa amik ko..satu family skali jalan..eemm memang bagusla family nie..kecik2 lg dah ajar anak2 berlari..iala bersukan kan..memang ni la cara yg betul..so pada geng2 lain yg dah beranak pinak tu..so jgn lupa mencontohi Family Bro Affendi nie yer..hehe

Okla..sok kalo sempat jumpa kat run mana2 kita nyembangla yer..iala dorg pon duk kat Sarawak..so maybe jarang kot turun semenanjung join larian..maybe hanya event2 tertentu je kot..okla apa2 pon terima kasih & selamat datang kami ucapkan pada "Family Sehati Sejiwa" ni..semoga korang akan terus berlari n berlari..

Sekian..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"