EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Monday, February 21, 2011

Jersey Basikal CAR 2011

Lengan Pendek - Depan
Harga - RM140

Lengan Pendek - Belakang

Lengan Panjang - Depan
Harga - RM160

Lengan Panjang - Belakang

Ok geng semua..setelah dibuat penambahbaikan beberapa kali..ini rekabentuk "final" untuk Jersey Rasmi "Chap Ayam Cycling Team" aka "CAR Kaki Kayuh"..pada yang sudah membuat penempahan sila maklumkan pada saya "Pengesahan Tempahan".."Saiz".."Kuantiti".."Jenis"..

Contoh saiz sebenar juga sudah ada pada saya..sila berjumpa dengan saya jika tidak pasti mengenai saiz anda dan anda boleh mencuba sendiri sebelum mengambil keputusan mengenai saiz sebenar yg ingin ditempah..dan pada sesiapa yg berminat untuk memiliki Jersey ini..sila maklumkan juga kepada saya..

Kepada yang belum menjelaskan pembayaran..pembayaran perlu dijelaskan pada hujung bulan Februari ini..sila hubungi saya (012-6371989) atau email (mohd_hailmi2020@yahoo.com.my) untuk maklumat lanjut..sekian..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"