EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Wednesday, January 27, 2010

Penganjuran - Klinik Khas Teknik Larian

SUKACITA DIMAKLUMKAN CHAP AYAM RUNNERS AKAN MENGHANTAR WAKIL UNTUK MENGANJUR SATU KLINIK KHAS ASAS TEKNIK LARIAN YANG BETUL ATAS JEMPUTAN PIHAK INSTITUT TEKNOLOGI PETRONAS (INSTEP)..SEGALA MAKLUMAT ADALAH SEPERTI DI BAWAH :-
Acara : Klinik Asas & Teknik Larian
Lokasi : Kampus Institut Teknologi Petronas (INSTEP) Batu Rakit, Terengganu
Tarikh : 31hb Januari 2010 (Ahad)
Pengendali : CAR71 Zulazlan (Ketua) & CAR87 Syahidan (Pembantu)

Kita harus berbangga kerana kita CAR telah mendapat kepercayaan Pihak INSTEP untuk mengendalikan Klinik Asas & Teknik Larian ni khas untuk para pelajar mereka..dan program ini juga merupakan satu program perintis bagi Sayap Baru Chap Ayam Runners "CAR Klinik Teknik Larian" yg baru ditubuhkan pada mesyuarat tahunan CAR 2hb Januari lalu..

Kita mengucapkan SETINGGI-TINGGI TAHNIAH kepada ketua dan pembantu sayap ini kerana berani menyahut cabaran ini..walaupon tanpa pengalaman mengendalikan program ini..tetapi dengan pengalaman dan pengetahuan yg luas dlm bidang sukan larian INSYALLAH ianya pasti akan membantu..TAHNIAH sekali lg dari kami sahabat Chap Ayam Runners..semoga berjaya diucapkan..

Pada sahabat2 yg ingin nak mengikut sekali program ini di Kampus INSTEP Terengganu..sila la berhubung atau berurusan dengan CAR71 Zulazalan di talian 012-3537277..

p/s : INSYALLAH..program ini akan diadakan secara berkala khas untuk sahabat2 CAR di masa akan datang..demi untuk medapat tips serta teknik larianyg betul..segala maklumat akan diberitahu kelak..

8 comments:

zulhassan said...

alamak date tak best lak...ingat lambat lagi.

CAR1 said...

haha..ala minggu ni kan cuti panjang..thaipusam lg ari sabtu..huhu

Anonymous said...

blom ke taraf jurulatih lagi.. timing da cun.. baru la berani kasi ilmu kat kawan2... heehehe

CAR39

Anonymous said...

Wah! CAR sudah jadi glamour-lah!

PETRONAS pun bagi respect!

Satu-satunya kelab larian di Malaysia yang harus dibanggakan!

Y.S.LEE

CAR1 said...

Many thanks Y.S.LEE..

KR said...

Terima kasih atas kepercayaan yang diberikan jawatankuasa CAR untuk sy turut serta dalam program ini...setinggi2 terima kasih diucapkan..

Running for your healthy life..

CAR1 said...

sama2 bro..lgpon memang hang org yg sesuai sgt2..so geng yg kita hantar pon memang pilihan yg amat tepat..huhu good luck syah..!!n buat bro zul jugak..!!

Unknown said...

En. Zulazlan dan Shahidan, terima kasih kerana memberi informasi yang berguna tentang larian. Mungkin kita boleh buat clinic yang lebih advance di masa akan datang. -ollie-

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"