EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Thursday, January 21, 2010

Sahabat Baru CAR

Muhammad Hafiz Wong (Ah Thiam)
CAR#100

Ok geng..pertama kali..JANGAN TERKEJUT & JANGAN TAK PERCAYA ARR..!!iala aku pon memula memang tak caya gak beb..huhu aku rasa korang mesti kenal sangat2 ngan sahabat atau ahli keluarga baru kita ni..

Aku rasa memang suma kenal kot ngan 'sifu' CAR100 Muhammad Hafiz Wong (Ah Thiam) a.k.a Wong Ah Thiam..aku rasa memang sesuai kot aku panggil dia 'sifu'..huhu iala kebolehan dan 'kepoweran' sifu memang tak leh nak dinafikanla..apa yg aku leh ckp..memang aku terharu dan berbangga sgt2 coz sifu dengan rasa rendah diri tanpa memikirkan 'status elit' yg dipegangnya dan tanpa dipengaruhi oleh sesiapa..sudi nak jdk sebahagian dari ahli keluarga kita..

Korang maybe nampak sifu ni macam serius dan sombong ye tak..tp sebenarnya peramah giler tahap babun beb..tak kedekut ilmu plak tuh..kalo korang tak caya kalo korang jumpa cuba borak2 ngan sifu..dan sifu pon siap ajak skali sesiapa geng2 CAR nak join training sama dia memang dialu2 kan..apa2 pon terima kasih juga kita ucapkan pada sahabat kita CAR107 Abu Power..kerana beliau la yg bertanggungjawab mempromosi dan memperkenalkan CAR ni pada sifu..

Ok geng..so kalo jumpa ngan sifu pasni jgn malu2 arr..tegur jer..jgn risau sifu very the bery sporting maa..so pada geng2 yg nak upgrade jdk '3 alam' yg power lehla berguru ngan sifu arr..so gunakan la kesempatan ini..sifu pon memang nak curahkan ilmu gak tuh..janji kena displin..akhir kata..TERIMA KASIH DAN SELAMAT DATANG DARI KAMI AHLI KELUARGA CHAP AYAM RUNNERS..!!

Ok geng..sekian..

10 comments:

jue said...

tahniah . ..tahniah . . . reban ayam semakin besar. bila ayam nak buat larian sendiri? saya boleh lari kau2 lat atau jadi volunteer kau2 lat juga. asal jangan ban saya singgah kat reban . . :)

CAR1 said...

terima kasih jue..larian sendiri masih lg dalam perbincangan..mau cari tarikh yg sesuai..don wory jue..kitaorang kalo buat larian kita tak kan lupa pada u punya..hehe

mana leh ban singgah reban..mau ajak masuk reban ada lah..haha

car47 said...

jom jom join reban... jadik geng bole riuh rendahkan reban.. hehee

CAR1 said...

mam..aku memang nak ajak si jue nie..tp tak jumpa2 lg nak buat invitation..hehe ari tuh ada jumpa tp terlupa lak nak bgtau..haha

CAR3 said...

yer....kasi jemput la ini cik puan jue...sgt berpengalaman dan boleh berkongsi idea......


jom..jom...jom...kokok...kokok

@FaD said...

hoho..semakin ramai pelari elit..
meriah meriah..

rusfarizal rusli said...

sifu malaysia kategori 3 alam yg power nie...!!!bagus..bagus...boleh tunjuk ajar...

Ajo said...

woahaha.. bangga nye aku... Million thanks to Ketua reban.
-CAR51

CAR1 said...

yup bro..sifu memang mengalu2 kan sapa2 geng CAR nak join treneng skalik..tp aku suggest biar lepas event ayam man..coz skang sifu sibuk treneng ayam man..tiap2 sabtu kayuh 180km..ahad lasri 20-25km..renang tak tau bila..tp kalo nak join gak tara hal..tp memang tercirit la kalo nak folow..haha

CAR1 said...

Ajo..weii..!!hang mana..!!lama tul tak nampak hang join lepak kat reban lepas lari..hang bertapa ka bro..??haha

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"