EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Sunday, January 24, 2010

Pacesetters Breakfast Run 2010

PACESETTERS BREAKFAST RUN 2010
Lokasi : Lembah Kiara Park, Taman Tun Dr Ismail
Tarikh : 24hb Januari 2010 (Ahad)
Masa : 07:30 Pagi
Jarak : 11km
Catatan Masa CAR & Rakan-Rakan

LELAKI
45'00 - Azlan Othman CAR108
47'00 - Shawaluddin Mohd Nor CAR81
49'50 - Sharafi Abdullah Fauzi CAR67
54'45 - Abdul Azri K Peer Mohamed CAR28
59'08 - Ahmad Farid Ellias CAR4

WANITA
54'45 - Suhailywati Ramli CAR54
59'08 - Idaizumi Othman CAR5

TAHNIAH SEMUA..!!kalo ada dari geng2 yg join Breakfast Run ni yg nak buat repot dialu-alukan..nanti email kat aku repot tuh..nanti aku post kat sini..

Dan satu lg..sempena Bukit Jalil Bareno Run bln 3 nanti..sebelum acara tuh..penganjur decide nak buat breakfast run gak..jarak sama gak 15km..penyertaan PERCUMA..!!pada sesiapa sahabat yg berminat nak join dan ada sebarang pertanyaan leh la bg nama dan bertanya lebih lanjut pada CAR5 Idaizumi (012-2442771)..coz TEMPAT TERHAD..!!tarikh aku tak pasti..nanti aku refer ngan dia..kalo ok nanti aku post gak pasal Bukit Jalil Breakfast Run tuh..dan untuk makluman..jarak untuk Bukit Jalil Breakfast Run juga akan dikira untuk carta perlari tegar CAR 2010..so cepat..!!tempat terhad..so siapa cepat dia la yg dpt..

p/s : jika ada sahabat2 yg menyertai acara ini tp nama takde dlm list kat atas tuh..sila maklumkan pada aku yer..email or sms..coz mau update dlm carta..TQ

2 comments:

Anonymous said...

lili..sumpah ko laju..selama ni ko berlakon eh?lari main2 neh..siut ko!haha,pasni ko buat muka kelat ko tu masa naik bukit..aku tolong tolak ko masa turun bukit sampai tergolek2..haha

-sarah@car77-

CAR1 said...

Lily ada peneman sah2 la leh laju..hehe

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"