EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Monday, October 19, 2009

Laporan Latihan LSD

Bila : 18hb Oktober 2009 (Ahad)
Tempat : Bkt Aman Car Park
Masa : 06:00 pagi (terlewat 06:30 pagi)
Laluan : Bkt Aman - Sri Hartamas
Jarak : GPS 9.7km x 2 = 19.4km

KEHADIRAN
Mohd Hailmi Masro CAR1
Ketua Reban CAR2
Azhar Azizi CAR55
Zulazlan Shah Ibrahim CAR71@PM43
Muhamad Fadhli Fadzil (Afad) CAR12@PM56
Khairul Amran Abd Aziz CAR14
Abdul Azri K Peer Mohamed CAR28
Suhaimi Sulaiman CAR21
Suhailywati Ramli CAR54
Irina Ramli CAR36
Hasfiza Ramley CAR37
Farhanah Mohd Khatib CAR40
Siti Hasanah Abu Samah CAR29


HUJAN..!!itula perkataan pertama yg muncul dari mulutku tatkala aku terkebil2 membuka sambil menggosokkan mata masa bangun pg td..memula cam serba salah lak nak g ker tak training nie..tgk hujan lebat semacam..ada ker geng yg turun nie..sejuk tuh beb..time2 hujan & sejuk cenggini..tarik selimut & sambung zzz la aktiviti yg paling ideal & sesuai..hehe so setelah di sms & di call oleh aku kat geng lain..nampak nya ada gak geng yg hardcore maut sanggup turun training time2 hujan nie..so aku pon memang takder masalah sebenarnya nak berlari saja2 time hujan turun mencurah2 membasahi bumi..so dengan pantasnya aku pon bergegasla turun ke Bkt Aman tuh..

Ketika kami berada di 10km (9.7km GPS) point di petronas Sri Hartamas
(Gambar ihsan kamera telefon bimbit & inisiatif Ketua Reban)
L-R : Khairol,Ketua Reban,Khairul,Lily,Fiza,Ann,Irina,Azhar & Afad

Walaupon aku sampai hujan masih turun lg..tp tak la lebat sgt..aku tgk ramai gak runners lain yg turun gak..agaknya dorang nie memang kalo tak lari memang tak sah..so kitaorang tak bersendirian la..tgk pada geng CAR yg ada pg tuh..bg aku nie pon dah cukup ramai..memang syok la training kali nie..coz kengkawan ramai..kalo tak tuh aku sorang jela lari membawa diri ke Hartamas tuh..huhu so disebabkan hujan starting time pon delayed sket..dari 6 pg terlajak ke 6.30 pg..pastu nampak kelibat bro Salihuddin & Rizwan (dua2 otai ni power beb)..dok terpinga2 mencari Ayahanda yg tah kat mana la time tuh..(apala Ayahanda nie..dah janji tapi batang hidung mata mulut pon xnampak..cian bro otai tuh menunggu cam pungguk rindukan bulan..huhu)so kitaorg stat dulu la..xsanggup rasanya nak follow pace runners otai tuh..mau tercirit2 bersepah2 atas jln raya di buatnya nanti..huhu

Tp yg paling best..nie yg syok nak citer nie..masa kitaorang (aku,afad & azhar) nak patah blk ke Bkt Aman dari Hartamas..(time nie bro Zulazlan dah hilang dah..dah syok lyn pace ngan Jess bikin 30km..hehe)dari jauh aku ternampak kelibat cam ketua reban..tul ker..??telek punya telek sahh..!!memang dia..mcm tak cayer beb..iala ketua reban nie sepanjang aku kenal dia..dia memang tak penah skalik pon lari sampai 20km..paling jauh pon 14km..tp tuh dulu la..skang nie kaki dah sakit..so takat lari geli2 geleman jer..so tuh yg saspek tuh..eemm maybe td dia pace ngan ayam dara kot..tuh yg semangat membara2 walaupon kaki dia sakit sampai tahap nak jdk bara dah..haha tp ape pon gua respek la kat lu beb..well done bro..!!keep it up..!!walaupon ada niat nak naik teksi blk ke Bkt Aman dari Hartamas tu..tp disebabkan aura ayam dara..trus hajat tuh dilupakan..akan tetap ku berlari walaupon kaki dah mcm memijak duri..haha gua & kengkawan lain menyokong jer dari belakang..

Bergambar lg..kali nie tukar Ketua Reban lak amik gambar..
(Gambar ihsan kamera telefon bimbit & inisiatif ketua reban)

L-R : Khairol,Azri,Khairul,Lily,Fiza(nyorok),Ann,Irina,Azhar & Afad


Apa2 pon..terima kasih pada geng2 yg sudi turun menterenengkan diri pg td dlm keadaan yg sejuk..terus terang aku ckpkan..walaupon aku lari bkn ikut pace aku yg sebenar..tp aku memang enjoy..lari2 berenti sambil tunggu geng2 lain..sronok semacam lak..pada yg tak dpt turun..cam Ayahanda,Farid,Ida(dtg tp takat amik bib mizuno jer la) & Zaki (Dtg kayuh beskal dari umah..nak amik bib mizuno gak la tuh..tak dpt join coz kes jam loceng dah masuk jamban..) takper2 next time kita wat lg..so kalo hujan pon pasni korang turun jer..biar kita basah bersama..bermandi hujan sambil bergumbira..tp kering punya time lain2 la arr..hehe

Ok geng..setakat nie jer repot ringkas aku..tak mau wat panjang2..nak tau lebih lanjut keseronokan kitaorang bertereneng korang tanya la kat geng yg join tuh..senang criter pasni turun2 la tereneng skalik sama2 abis criter..baru korang tau akan kenikmatan nya..

Sekian..

p/s : kalo nak tgk gambar lg..sila buka facebook Ketua Reban arr..

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"