EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Wednesday, October 7, 2009

Banner Baru CAR


AMACAM..CUN TAK BEB...!!!Ok sahabat semua..nie dia final design untuk banner baru CAR..coz sebelum nie kita juz ada satu jer banner yg kita gunakan masa pelancaran awal tahun ari tu..itu pon banner buatan tangan..so yg ni kira proper nya banner la..

Apa2 pon kita berterima kasih sgt2 pada Ketua Reban..kerana beliau la yg telah bersusah payah memerah otak sambil bertegang leher ngan aku utk merekabentuk banner yg cantik nie..kira kita memenag bertuah la kerana ada Ketua Reban dlm CAR nie..so tak susah2 la kita nak design sesuatu utk team kita nie..so pasni aku harap korang ucapkan la sikit ucapan terima kasih pada Ketua Reban kita En Ramlan Sulaiman..TERIMA KASIH & TAHNIAH..!!

OK untuk pengetahuan banner nie telah pon di hantar utk cetakan..INSYALLAH banner ni akan siap dlm minggu ni gak dan boleh digunakan secara rasmi kat Borneo International Marathon hujung minggu nie..aku akan bwk banner ni ke sana..so kat Borneo Internatioanal Marathon nanti bakal menyaksikan banner ini akan dipertontonkan kepada umum..so dengan adanya banner ni INSYALLAH urusan publisiti team kita CAR akan lebih efisen lg..

Kos utk mencetak banner nie hanya RM100 jer..kita ingat nak collect pada setiap sahabat..tp rasa cam 'leceh' la plak..so senang citer pada sesiapa yg rasa nak bg sumbangan ikhlas leh la bg kat aku jer..so nanti aku leh la bubuh nama2 org yg buat sumbangan tuh kat belakang banner tuh..

Ok geng sekian..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"