EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Wednesday, October 7, 2009

Jemputan Rumah Terbuka

Acara : Majlis Rumah Terbuka Hari Raya
Penganjur : Uncle Alam Shah Ismail Ahmad CAR24
Bila : 10hb Oktober 2009 (Sabtu)
Alamat : No.64, Jalan 8/3, Bandar Baru Bangi
Masa : 3.00 petang hingga ke malam


Ok geng..ayahanda kita nie yg gambar kat atas tuh menjemput kita CAR ke Majlis Rumah Terbuka Hari Raya (open reban) beliau di Bandar Baru Bangi..pada sesiapa yg tak tau camne nak ke sana..aku bg direction sket seperti di bawah :-

- Dari tol Sungai Besi, keluar exit Kajang/Putrajaya (selepas exit UPM)
- Keluar tol amik jalan terus menghala ke Bangi
- Pandu sehingga jumpa 'T' junction dan belok kiri
- Dan di sebelah kiri korang akan nampak deretan rumah kedai
- Cari kedai aksesori kereta "Brothers"
- Dan rumah ayahanda betul2 kat belakang kedai aksesori "Brothers" tuh

Ok aku harap direction yg aku bg nie akan memudahkan korang utk sampai ke rumah ayahanda nie..kalo korang ikut jer direction yg aku bg tuh konpom korang takkan sesat punya..coz rumah ayahanda nie memang senang jer nak carik..

Ok kengkawan..aku harap kita datangla beramai2 ke majlis rumah terbuka ayahanda nie..walaupon aku dan beberapa lg geng CAR tak dpt nak menghadirkan diri serta terlepas peluang utk melantak makanan kat umah ayahanda nie kerana terpaksa bertugas berjuang utk CAR di Sabah & Pulau Perhentian..mungkin dengan kedatangan korang sume geng CAR..akan dpt memeriahkan lg majlis rumah terbuka nie..meriah2 gak..jgn sampai terbalik umah ayahanda nie korang kejekan udah..huhu dan bgtau sekali kat geng2 lain..semua adalah dijemput..

Sekian..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"