EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Friday, October 30, 2009

Sahabat Baru CAR

SELAMAT DATANG PADA MEREKA..!!

Rizwan Sulaiman (Uncle Rizwan)
CAR#68

Robiyatul Munawarah Md Arif (Ruby)
CAR#69

Syahril Nizam Kamaruddin (Amsyah)
CAR#72

Ok sahabat semua..ni aku perkenalkan lg 3 orang sahabat baru Chap Ayam Runners ke dalam keluarga kita..

Ok sahabat kita yg kat atas tuh..CAR68 Rizwan @ Uncle Rizwan..aku rasa mungkin korang kenal kot dengan uncle nie..Uncle Rizwan nie aku leh katakan memang elit runner la..so laju memang tak ingat beb..coz aku penah la folo uncle nie lari..memang tercirit la aku nak folo beb..huhu so uncle nie memang rakan sparring dengan Ayahanda (eemm agak2 nya golongan uncle nie memang laju eekk)..so kalo join mana2 larian tuh mesti tak miss la dpt trofi..kekadang dpt gak podium finish..kalo tak pon paling koman mesti dpt top 10 la dlm kategori veteran..eemm kita berbangga sgt coz uncle nie sudi nak join menjadi ahli keluarga kita..so bertambah lg elit runner dlm Chap Ayam Runners nie..so korang leh la jdk kan Uncle Ridzwan nie sebagai idola eekk..eemm terima kasih byk2 uncle coz sudi join kami Chap Ayam Runners..

Sahabat yg kedua tuh..CAR69 Robiyatul Munawarah Md Arif @ Ruby memang korang kenal kan..eemm cik Ruby nie memang familiar sgt2 la dlm larian2 kat Malaysia nie..memang slalu nampak wajah cantik manis cik Ruby kita ni berlegar2 kat event larian kat mana2..biasala pelari tegar mesti semua event dia ada join..anyway terima kasih la pada Cik Ruby coz sudi mau jdk ahli keluarga Chap Ayam Runner..eemm bertambahla lg Ayam Dara dlm Chap Ayam Runners nie..konpom meriah punya pasnie..Ayam Jantanz jaga2 arr..hehe

Dan sahabat yg kat bawah tuh..CAR72 Syahril Nizam Kamaruddin @ Amsyah..eemm aku pasti korang tak penah tgk lg kot bro Amsyah nie..utk makluman bro Amsyah nie dia very low profile sket..tp dah join Chap Ayam Runners konpom dah tak leh low profile dah..haha beliau merupakan rakan kepada sahabat kita CAR45 @ Che..dari apa yg aku tau..bro Amsyah nie memang tegar dlm kategori Full Marathon..eemm maafla aku tak tau sgt info psl bro Amsyah nie..takat ni je la yg aku tau..kalo nak tau lebih lanjut psl sahabat kita nie..korang bukak la blog dia eekk..link aku dah bubuh kat tepi blog..ataupon korang tanyala CAR45 @ Che..huhu

Apa pon kita mengucapkan berbanyak terima kasih pada sahabat2 baru kita nie..coz sudi mau jdk ahli keluarga Chap Ayam Runners..so kalo jumpa pasni tegur2 la yer..kita bg happening & gegar sket kat larian mana2 pasnie..iala memang geng Chap Ayam Runners jer yg paling kecoh pon kat event mana2..tang lari memang lemau..tp tang bergosip pas lari memang superb..huhu

Sekian..

p/s : selamat berjuang pada sahabat2 yg join Genting Trailblazer Ahad nie..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"