EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Sunday, November 1, 2009

Genting Trailblazer 2009

Acara : Genting Trailblazer 2009
Lokasi : Awana Hotel, Genting Highlands
Tarikh : 01hb November 2009 (Ahad)
Masa : 08.00 pagi
Jarak : 14km
Catatan masa CAR & rakan-rakan..


COMPETITIVE CATEGORY

Jessica Tang & Abdul Azri K.Peer Mohamed CAR28
0'00'00 - Tempat Ke-6 (Kategori Campuran) TAHNIAH..!!

Norashikin Suboh & Che Engku Nor Amiza CAR46
1'58'00 - Tempat Ke-8 (Kategori Wanita) TAHNIAH..!!


ADVENTURE CATEGORY

Silahuddin Salim & Alam Shah Ismail Ahmad CAR24
1'31'23 - Tempat Ke-2 (Kategori Lelaki Veteran) TAHNIAH..!!

Mohd Fadzli Mohd Yusoff CAR33 & Azhar Johari CAR6
1'28'31 - Tempat Ke-3 (Kategori Lelaki) TAHNIAH..!!

Mohd Hamdi Baharuddin CAR20 & Azlan Norul Anhar CAR31
1'30'29 - Tempat Ke-4 (Kategori Lelaki) TAHNIAH..!!

Suhaimi Sulaiman CAR21 & Siti Hasanah Abu Samah CAR29
2'08'17 - Tempat Ke-5 (Kategori Campuran) TAHNIAH..!!

Bernard & Harry Shahrizan Romle CAR22
1'33'12 - Tempat Ke-11 (Kategori Lelaki) TAHNIAH..!!

Mohd Zaini Mansor CAR17 & Ahmad Farid Ellias CAR4
1'36'45 - Tempat Ke-16 (Kategori Lelaki) TAHNIAH..!!

Mohd Hailmi Masro CAR1 & Wong Ram Bo CAR7
1'39'37 - Tempat Ke-22 (Kategori Lelaki) TAHNIAH..!!

Kamarul Faizal Tajaruddin CAR10 & Omar Khaliff Tajaruddin CAR15
1'45'16 - Tempat Ke-26 (Kategori Lelaki) TAHNIAH..!!

Syahril Nizam Kamaruddin CAR72 & Ahmad Daud Abdul Manan CAR45
1'55'47 - Tempat Ke-34 (Kategori Lelaki) TAHNIAH..!!

Mohd Zaki Mansor CAR16 & Hasfiza Ramley CAR37
2'24'23 - Tempat Ke-13 (Kategori Campuran) TAHNIAH..!!

Khairul Amran Abd Aziz CAR14 & Lenny Affandi
2'35'10 - Tempat Ke-21 (Kategori Campuran) TAHNIAH..!!

Idaizumi Othman CAR5 & Nik Raiha Kosai CAR98
2'55'25 - Tempat Ke-7 (Kategori Wanita Veteran) TAHNIAH..!!

Mohd Faisal Paisan CAR63 & Adam Ashraff Yackob CAR64
0'00'00 - Tempat Ke-? (Kategori Lelaki) TAHNIAH..!!


TAHNIAH..!!!itu yg aku patut ucapkan dulu pada sahabat2 yg join Genting Trailblazer 2009 semalam..coz kesimpulan yg aku mampu buat..semangat serta kesungguhan korang utk menamatkan acara ini memang luarbiasa..memang aku tak sangka2 langsung..so tambah lg tak sangkanya..4 team CAR berjaya menamatkan acara ini di kelompok 5 teratas mengikut kategori masing2..so kalo dah top 5 tuh sah2 dorang dipanggil serta akan diraikan di atas pentas Trailblazer yg berprestij tu (prestij ker..)dan yg paling best skali..nama Chap Ayam Runners telah berkumandang di udara Genting Awana sewaktu si pengacara memanggil team CAR untuk naik ke pentas utk upacara penyampaian hadiah serta medal tambahan kepada semua top 5..bangga kitaorang wehh dgr nama Chap Ayam Runners diumumkan oleh pengacara majlis..cayala geng..aku dan sahabat2 lain memang berbangga dengan korang..coz korang (top 5) berjaya menaikkan lg nama Chap Ayam Runners..iala runners lain suma heran..nama Chap Ayam Runners..tp leh naik pentas tuh..huhu TAHNIAH..!!

AYAM WARRIOR'S - Bergambar di atas pentas..memang kecoh beb..!!

SETINGGI-TINGI TAHNIAH BUAT SAHABAT-SAHABAT YG BERJAYA MENAIKI PENTAS KHASNYA..DAN SETINGGI-TINGGI TAHNIAH AMNYA JUGA BUAT SAHABAT-SAHABAT YG LAIN YG BERJAYA MENAMATKAN LARIAN DENGAN CATATAN MASA SERTA POSISI YG MENGAGUMKAN..WELL DONE..!!KEEP IT UP..!!
AYAM WARRIOR'S - Bergambar di samping banner tersayang..!!

MERIAH & HAPENNING..!!itu kesimpulan yg kedua yg bleh aku simpulkan la..biasala CAR nie kalo dah berjumpa memang kecoh beb..korang tgkla sendiri gambar2 yg kat atas tuh..seronok sampai tak nak blk..nak blk pon tertangguh2..haha tp takper memang itu pon yg kita mahukan..biar kita sentiasa meriah & hepi setiap kali habis join larian..at least kepenatan serta kesengsaraan tuh leh hilang bila kita dpt berjumpa ngan sahabat2 lain masa lps lari..so barula kita semangat sket nak berkecimpung secara serius dlm sukan larian nie yer tak..so teruskan wahai sahabat2 ku dlm CAR family..

Ok aku cite sket la psl race nie..aku rasa laluan utk tahun ni ada sedikit perubahan & penambahan sket..masa permulaan & dlm trail cam biasala laluan dia..cuma ada perubahan masa nak penghujung..dan 'rintis halangan' kat penghujung tuh pon ada penambahan yg ketara..kali nie kena merangkak dibawah jaring sebelum lari ke penamat..dan ada beberapa lg la penambahansengsaraan yg menyebabkan keazaban di hujung2 tu bertambah perit dan memenatkan..tp yg penting CAR suma enjoy..huhu

Memandangkan mlm sebelumnya hujan turun dgn lebat nya kat genting tuh..so laluan dlm trail bertambahla ekstremnya..so sama la mcm tahun lepas..lumpur tak ingat2 tebal..so kejadian org dok tergelincir dan tergolek serta gelagat org tua main gelonsor atas tanah memang permandangan biasa dlm event nie..yg tapak kasut tercabut tu biasala..dan tahun nie yg best nya..kitaorang lari dlm kabus yg tebal..terasa cam kat oversea lak..haha eemm dan tahun nie water station dorang tambah lg dua..so ada 3 water station..tak mcm tahun lepas..satu jer water station..ada ke patut..itupon masa dah nak last2 baru dpt teguk air..huhu

Tp apa2 pon acara ini dikendalikan dengan baik oleh organiser..suma cukup..makan cukup minum cukup tempat mandi pon cukup ..senang ckp serba serbi cukupla nafkahnya tu..tp yg tak best nya medal la..sama mcm tahun lepas da..huhu tp takperla..kebanyakan CAR yg join pon suma nak sronok2 jer..janji dpt medal..so aku leh klasifikasikan event Trailblazer tahun nie memang dlm kelas yg tersendirila..apa2 pon terima kasih byk2 gak pada kengkawan yg bersama2 berjuang dlm Genting Trailblazer kali nie..harap2 tahun depan kalo dipanjangkan umur kita bersama2 lg menggegarkan Genting Trailblazer eekk..

Ok geng..aku mewakili CAR mengucapkan TAHNIAH sekali lg pada suma pejuang2 CAR dlm Genting Trailblazer 2009..


eemm race repot takyahla kot..nie kira repot gakla walaupon pendek..huhu tp kalo ada masa nanti aku bikin la (kalo rajin)..dan kalo ada geng2 yg nak bikin repot juz email kat aku repot korang eekk..

eemm gambar team CAR yg naik pentas nanti aku post..coz Tey lum upload lg gambar tu dlm web dia..

dan pada geng2 yg nak join KLAVA Relay 29hb nie..juz bgtau aku..aku try set kan team utk korang (3 orang 1 team)..kalo dah ada team lg bagus..bgtau aku gak..so senang aku nak update..so nama team aku cadangkan biarla bermula denagn.."CAR Ayam..(ayam apa korang pilihla eekk..)

2 comments:

iamsyah said...

dato... mintak correction sikit... aku dengan daud bukan team sama, kitorang bini lain-lain... team aku #24, team daud #34. masa tak tahu daa. tq

AYAM WORLD..!!!!! said...

laa yerker..eemm takperla..demi CAR aku kawen kan korang berdua la..haha tara hal la tuh..janji korang ada join..huhu

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"