EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Tuesday, November 10, 2009

Sahabat Baru CAR

Silahuddin Salim (Uncle Din)
CAR#74

Jasni Khairil Jamaluddin (Jasni)
CAR#101

Mohd Sowoto Indi (Uncle Sowoto)
CAR#76

Ok sahabat semua..mcm biasala ayat lazim..sesi memperkenalkan sahabat baru dlm keluarga Chap Ayam Runners..

Aku tau sure korang cam terkejut or cam tak caya..coz aku pon mcm tak caya gak..haha ok2 so aku rasa aku tak yah kot nak memperkenalkan lg pada korang sahabat2 baru kita yg kat atas tuh..dah memang amat terkenal rasanya..so tak perlula aku nak ulas secara panjang lebar la..kira bertambah lg la sahabat2 'elit' dlm keluarga Chap Ayam nie..

Apa2 pon..kita mengucapkan berbanyak terima kasih kerana mereka yg 'elit' nie sudi nak menjadi sebahagian dari ahli keluarga Chap Ayam Runners..dan selamat datang juga kita ucapkan..semoga dengan kehadiran mereka akan mampu memberi motivasi pada sahabat2 CAR yg lain untuk terus maju dlm dunia larian nie..so kalo korang nak tips jgnla malu2 bertanya pada 'uncle2' otai kita nie..coz dorang nie nampak jer cam 'garang'..tp bila berborak..peramah tak ingat2 la plak..huhu so maknanya bila jumpa pasni tegur2 la yer..

Ok geng..sekian..


p/s : untuk powerman repot..sorila aku tak dapat lg sebarang repot or info or timing dari geng yg join powerman..so bila dpt nanti aku post la eekk..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"