EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Tuesday, October 27, 2009

T-Shirt Khas Untuk Promosi - Cetakan Kedua


Model-model CAR yg telah dilantik..

Ok geng..sure korang dah tau dan dah tgk dah tshirt kat atas tuh kan..so pada kengkawan yg rasa nak memiliki koleksi tshirt yg kat atas tuh..sila bgtau aku dengan seberapa segera arr..selewat2 nya ari jumaat nie..harga RM14 sahaja..INSYALLAH minggu depan aku mau hantar untuk cetakan kedua..so far aku dah terima 15 tempahan..tak sangka byk gak yg berminat..ni ode bkn dari geng CAR yer tau..yg bkn geng pon nak gak..huhu

So contoh korang leh tgk la gambar kat atas tuh..kali nie best..coz baju tuh siap diperagakan oleh model2 terlaris geng CAR..hehe so baru real sket yer tak bila ada model yg peragakan..hehe anyway terima kasihla pada model2 yg tak berbayar tuh yer..aku hargai sgt2..dan tak lupa gak model2 lain yg takde dlm gambar tuh..jasa korang memang amat dikenang2..

Ok geng..jgn lupa sms atau call aku 012-6371989 (mr seketeri)..pada yg nak je la..pada yg tak nak takper..takde paksaan arr..

Sekian..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"