EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Friday, October 23, 2009

Basikal Untuk Dijual

SOLD..!!

Lapierre FDjeux (team issue) Superlite Multy Butted Heat Treated Aluminium Complete Bike

Saiz : 50
Condition : 8/10
Grouppo : Ultegra 10spd
Seatpost : Ritchey WCS
Handlebar : Ridley carbon wing type (brandnew)
Fork : PURE carbon series
Saddle : Selle Italia FLITE
Wheelset : Mavic Ksyrium Elite

PRICE : RM 3000 nett - special for CAR member's

Call/SMS : 012-6448878 (GG@Rahman CAR50)

Ok geng..ni ada satu lg basikal untuk dijual..memang cun beb basikal nie..bg aku memang kena la ngan harganya..amat sesuai pada sesiapa yg nak 'upgrade' basikal korang dari guna beginner bike ke intermediate bike..nie memang pilihan yg tepat..segala maklumat tentang basikal nie adalah seperti yg tertera kat atas..tp kalo ada pertanyaan lebih lanjut..korang call atau sms jer tuan punya basikal tuh..nombor dia pon aku dah letak kat atas tuh..eemm sib baik hati aku dah 'terpikat' ngan yg lain..kalo tak dengan pantas nya aku 'pinang' basikal nie..berkenan lak aku nengok nya..huhu

Ok geng..sekian..

p/s : pada sahabat2 yg join Powerman kat Lumut 2 minggu lg..aku harap nanti korang bg atau update timing korang kat Zaki CAR16..nanti dia akan kutip suma timing CAR yg join event tu..so nanti senang aku nak post dlm blog..coz aku rasa memang ramai yg join..jgn lupa bergambor ngan banner..huhu

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"