Acara : Mesyuarat Rasmi (AGM) Chap Ayam Runners
Lokasi : Rumah Universiti, Universiti Malaya
Tarikh : 2hb Januari 2010 (Sabtu)
Masa : 3.00 Petang - 5.00 Petang
Kehadiran : Kepada Semua Sahabat
Lokasi Rumah Universiti ni adalah bersebelahan bangunan peperiksaan dan berhadapan dengan bangunan Dewan Tunku Canlesor Universiti Malaya
AGENDA SERTA TUJUAN UTAMA MESYUARAT :-
* Pembentangan Mengenai Tujuan Penubuhan
* Pembentangan Tentang Hala Tuju Serta Masa Depan
* Perbincangan Mengenai Penambahbaikan
* Memberi Peluang Kepada Sahabat2 Untuk Mengemukakan Sebarang Cadangan Dan Pandangan
* Sesi Soal Jawab Atas Sebarang Kekeliruan Sekiranya Ada
* Dan Perbincangan Usul2 Lain Yang Berkaitan Jika Ada
PEMBENTANGAN USUL UTAMA AKAN DILAKUKAN OLEH :-
KETUA REBAN a.k.a ENCIK RAMLAN SULAIMAN @ CAR2
KEHADIRAN ADALAH 'DIWAJIBKAN'
SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI MESYUARAT INI BOLEHLAH BERHUBUNG TERUS DENGAN NOMBOR DI BAWAH :-
RAMLAN SULAIMAN - 019-332 5011
NAZIB NGAININ - 013-362 6947
MOHD HAILMI MASRO - 012-637 1989
PENTING : SILA NYATAKAN KEHADIRAN ANDA DENGAN SMS ATAU MENGHUBUNGI NOMBOR DI ATAS
Lokasi : Rumah Universiti, Universiti Malaya
Tarikh : 2hb Januari 2010 (Sabtu)
Masa : 3.00 Petang - 5.00 Petang
Kehadiran : Kepada Semua Sahabat
Lokasi Rumah Universiti ni adalah bersebelahan bangunan peperiksaan dan berhadapan dengan bangunan Dewan Tunku Canlesor Universiti Malaya
AGENDA SERTA TUJUAN UTAMA MESYUARAT :-
* Pembentangan Mengenai Tujuan Penubuhan
* Pembentangan Tentang Hala Tuju Serta Masa Depan
* Perbincangan Mengenai Penambahbaikan
* Memberi Peluang Kepada Sahabat2 Untuk Mengemukakan Sebarang Cadangan Dan Pandangan
* Sesi Soal Jawab Atas Sebarang Kekeliruan Sekiranya Ada
* Dan Perbincangan Usul2 Lain Yang Berkaitan Jika Ada
PEMBENTANGAN USUL UTAMA AKAN DILAKUKAN OLEH :-
KETUA REBAN a.k.a ENCIK RAMLAN SULAIMAN @ CAR2
KEHADIRAN ADALAH 'DIWAJIBKAN'
SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI MESYUARAT INI BOLEHLAH BERHUBUNG TERUS DENGAN NOMBOR DI BAWAH :-
RAMLAN SULAIMAN - 019-332 5011
NAZIB NGAININ - 013-362 6947
MOHD HAILMI MASRO - 012-637 1989
PENTING : SILA NYATAKAN KEHADIRAN ANDA DENGAN SMS ATAU MENGHUBUNGI NOMBOR DI ATAS
Ok sahabat semua..diharap korang dpt bersama2 hadir ke mesyuarat nie..sebab aku rasa memang patut CAR buat satu mesyuarat rasmi..sekurang2 nya setahun sekali..kerana dlm mesyuaratla ahli2 boleh mengemukakan sebarang cadangan atau pandangan..serta kita boleh bincangkan skali semua cadangan tersebut bersama2..kerana kita amat memerlukan seberapa byk cadangan atau pandangan demi untuk memajukan CAR nie..
Walaupon kehadiran ke mesyuarat ini 'diwajibkan' kepada semua ahli untuk datang..tp bkn la bermakna itu satu paksaan..kami berharap kalo boleh biar semua ahli ada dlm mesyuarat ini..sekurang2 nya mereka tahu perjalanan serta perbincangan dlm mesyuarat..tp kalo tak dapat nak hadir pon bkn la satu kesalahan..kami hanya memohon jasa baik agar kalo boleh cubala untuk menghadirkan diri..kerana byk maklumat serta info2 baru yg bakal kita akan kongsikan dlm mesyuarat ini..hanya setahun sekali je kita buat mesyuarat ini..kita nak bg peluang kepada semua ahli untuk bersuara dan kemukakan cadangan dan pandangan..
Dan satu lg..memandangkan kita tidak punyai sebarang tabungan..dan usaha untuk merealisasikan mesyuarat ini memerlukan kos..jadi kita hanya meminta jasa baik kepada sahabat2 sekalian yg budiman untuk membuat kutipan bg menampung kos mesyuarat ini..segala kos untuk mesyuarat ini adalah seperti di bawah :-
Sewa dewan mesyuarat - RM70 sejam x 2 jam = RM140
Sewa PA System - RM60
Jumlah Keseluruhan = RM200
Jamuan Hi Tea RM6 seorang
(2 jenis kuih tradisional + Meehon Goreng + Kopi + Teh)
Itu saja kos yg kita perlu tanggung (sewan dewan & PA system) dan perlukan sumbangan dari sahabat2 sekalian untuk menampungnya..kos hi tea mungkin boleh ditampung oleh setiap sahabat yg menyertai mesyuarat ini..
Walaupon kehadiran ke mesyuarat ini 'diwajibkan' kepada semua ahli untuk datang..tp bkn la bermakna itu satu paksaan..kami berharap kalo boleh biar semua ahli ada dlm mesyuarat ini..sekurang2 nya mereka tahu perjalanan serta perbincangan dlm mesyuarat..tp kalo tak dapat nak hadir pon bkn la satu kesalahan..kami hanya memohon jasa baik agar kalo boleh cubala untuk menghadirkan diri..kerana byk maklumat serta info2 baru yg bakal kita akan kongsikan dlm mesyuarat ini..hanya setahun sekali je kita buat mesyuarat ini..kita nak bg peluang kepada semua ahli untuk bersuara dan kemukakan cadangan dan pandangan..
Dan satu lg..memandangkan kita tidak punyai sebarang tabungan..dan usaha untuk merealisasikan mesyuarat ini memerlukan kos..jadi kita hanya meminta jasa baik kepada sahabat2 sekalian yg budiman untuk membuat kutipan bg menampung kos mesyuarat ini..segala kos untuk mesyuarat ini adalah seperti di bawah :-
Sewa dewan mesyuarat - RM70 sejam x 2 jam = RM140
Sewa PA System - RM60
Jumlah Keseluruhan = RM200
Jamuan Hi Tea RM6 seorang
(2 jenis kuih tradisional + Meehon Goreng + Kopi + Teh)
Itu saja kos yg kita perlu tanggung (sewan dewan & PA system) dan perlukan sumbangan dari sahabat2 sekalian untuk menampungnya..kos hi tea mungkin boleh ditampung oleh setiap sahabat yg menyertai mesyuarat ini..
TERKINI..!!!!
BERITA BAIK..!!SUDAH ADA SAHABAT YG BERMURAH HATI UNTUK MENANGGUNG SEMUA KOS DI ATAS..TETAPI ATAS PERMINTAAN..BELIAU TIDAK MAHU NAMA BELIAU DIDEDAHKAN..
APA-APA PUN KITA MENGUCAPKAN BERBANYAK TERIMA KASIH DI ATAS KESUDIAN DAN KEMURAHAN HATI BELIAU..JADI APA YG KITA PERLU FOKUS SEKARANG HANYALAH UNTUK MEREALISASIKAN MESYURAT NI..SO TIADA ALASAN LAGI..
BERITA BAIK..!!SUDAH ADA SAHABAT YG BERMURAH HATI UNTUK MENANGGUNG SEMUA KOS DI ATAS..TETAPI ATAS PERMINTAAN..BELIAU TIDAK MAHU NAMA BELIAU DIDEDAHKAN..
APA-APA PUN KITA MENGUCAPKAN BERBANYAK TERIMA KASIH DI ATAS KESUDIAN DAN KEMURAHAN HATI BELIAU..JADI APA YG KITA PERLU FOKUS SEKARANG HANYALAH UNTUK MEREALISASIKAN MESYURAT NI..SO TIADA ALASAN LAGI..
Jadi kerjasama anda semua amatla dihargai bagi merealisasikan kelancaran mesyuarat ini..apa yg penting di sini bkn la soal kos yg perlu ditanggung..tetapi hasil yg kita bakal kecapi dari mesyuarat ini di samping dapat berkumpul beramai2 bersama2 sambil beramah mesra di dalam satu majlis serta mampu mengeratkan lg tali kekeluargaan antara sahabat..itula matlamat utama kita..bukan sekadar teman semasa berlari sahaja..
Sekian..
p/s : info psl mesyuarat ni aku ada letak kat tepi blog tuh..so korang leh la tgk slalu..itu sebagai peringatan jer..huhu
KALO NAK TAU INFO LEBIH LANJUT PASAL MESYUARAT NI..JUZ KLIK JE KAT GAMBAR TU..
Sekian..
p/s : info psl mesyuarat ni aku ada letak kat tepi blog tuh..so korang leh la tgk slalu..itu sebagai peringatan jer..huhu
KALO NAK TAU INFO LEBIH LANJUT PASAL MESYUARAT NI..JUZ KLIK JE KAT GAMBAR TU..
10 comments:
Satu kerja yang bagus dari CAR1 & CAR2..Tahniah!
Diharap, sahabat handai dapatlah menyokong.
Dengan ini saya melaporkan diri untuk kehadiran saya. huhuhu
-CAR3-
ok CAR3..nama hang dah masuk list..hang memang 'wajib' dtg..hang tu kire tulang blakang gak..huhu
sosah sonang wa misti mau datang... huhuu
- imam blues -
imam..hang pon 'wajib' datang gak..kalo hang takdak alamat pincangla mesyuarat ini..huhu
tahniah kepada Chap Ayam Runners yang akan genap 1 tahun tak lama lagi. semoga semua ayam terus berterbangan di seluruh negara.
mungkin cap ayam nak hantar satu team ke ocean to ocean run next year? pasti seronok.
many thanks jue..baru setahun jagung je..haha sekarang ayam memang sudah pandai terbang kat seluruh malaysia jue..hehe
itu ocean to ocean arr..!!eemm nice gak kalo hantar team..next year belum pasti lg..hehe iala u pernah cerita that ocean to ocean run mcm tak best jer..hehe
insyaallah wa akan datang..dekat sangat ngan umah...berlari pon leh sampai...hehehe
cayala bro..gua memang nak lu dtg..kalo lu tak dtg 'kurang' berseri sket la majlis tuh sok..hehe berlari bleh berbasikal pon leh..janji lu dtg..haha ajak shakhir skali bro..
Insyaallah wa ...eh, akak datang. :)
haa..akak kena dtg..idea akak amatla diperlukan..hehe ok kak tryla ejas time ekk 2hb tuh..
Post a Comment