EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Sunday, December 20, 2009

Kuala Lumpur Malakoff 12km 2009

Acara : Kuala Lumpur Malakoff 12km 2009
Lokasi : Bukit Kiara Equestrian & Country Resort
Tarikh : 20hb Disember 2009 (Ahad)
Masa : 07:00 Pagi
Catatan Masa CAR & Rakan-Rakan

LELAKI TERBUKA
45'57 - Jasni Khairil Jamaluddin CAR101 - Tempat Kedua TAHNIAH..!!
48'48 - Naresh Kumar CAR105/PM

53'00 - Azlan Norul Anhar CAR31
54'08 - Mohd Hamdi Baharuddin CAR20
57'23 - Nik Azlan Wan Talib CAR92
57'28 - Wong Ram Bo CAR7
57'36 - Abd Rashid Ahmad CAR79
58'40 - Kamarul Arieffin Rosli CAR84
59'00 - Kamarul Faizal Tajaruddin CAR10
59'58 - Mohd Zaini Mansor CAR17

60'00 - Azhar Johari CAR6
61'58 - Mohd Zaki Mansor CAR16
63'40 - Mohd Zuhari Amat Sadikin CAR32
66'00 - Rusfarizal Rusli CAR52
67'52 - Mohd Noordhamiri Mohd Amran CAR86
68'00 - Mohd Razis Abd Rahim CAR89
69'00 - Shawaluddin Mohd Nor CAR81

74'00 - Mohd Faisal Paisan CAR63
74'00 - Nur Azhar Azizi CAR55

81'00 - Sharafi Abdullah Fauzi CAR67

1'43'00 - Khairul Amran Abd Aziz CAR14
1'49'27 - Abd Talib Haron CAR49

WANITA TERBUKA
65'00 - Hasfiza Ramley CAR37
68'00 - Melissa Aliana Baharin CAR95

77'44 - Wan Noor Mahirah CAR44

83'00 - Robiyatul Munawarah Md Arif CAR69

95'00 - Siti Nur Aisyah Norden CAR96

1'42'40 - Irina Ramli CAR36
1'45'00 - Rojizah Ismail CAR59

VETERAN LELAKI
52'11 - Abd Malek Abd Kadir CAR73

65'50 - Ramlan Sulaiman CAR2

78'16 - Zulkipli Galeh CAR47

VETERAN LELAKI (SENIOR)
49'48 - Mohd Sowoto Indi CAR76 - JUARA..TAHNIAH..!!

Pehh..!!meriahnya beb..ramai tul yg bergambar kali ni..bagus2 camni baru best..TAHNIAH beb - Gambar ehsan dan dicilok dari FB CAR36
Patutla ramai..bergambar bersama geng UiTM Runner..takpe2 yg penting korang hepi..aku je yg tak hepi coz muka aku takde daa..huhu - Gambar ehsan dan dicilok dari FB CAR36

TAHNIAH buat semua geng CAR yg join Malakoff 12km nie..pehh..!!dari apa yg aku tgk kat gambar2 yg aku dpt..memang sah meriahnya lebih lg dari yg sebelum2 ni..kalo camni nya meriah..kalo leh tiap2 minggu nak masuk larian camni..huhu geng lain sure jeles tgk korang eekk..iala team Chap Ayam je yg slalu buat 'kecoh'..kalo tak gamatkan suasana bknla team Chap Ayam namanya ye tak..hehe

emm sronok lak aku tgk..jeles lak aku..iala aku tak dpt nak bersama ngan korang..huhu maklumla hujung tahun..so aku bg kaki aku ni 'bercuti'..iala setahun dah bekerja..so kena la bg off..so tahun depan kaki ni dah nak stat kena bekerja blk..huhu apa2 pon well done guys..


p/s : jgn lupa plan ari sabtu nie panjat gunung nuang..pada sesiapa yg berminat untuk turut serta leh hubungi CAR21 Suhaimi 017-3261165 atau CAR1 Hailmi..

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"