EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Monday, March 14, 2011

Anugerah Pelari Tegar




Ok, sahabat2 CAR sekalian. Ini ada berita baik untuk anda semua. Anugerah Pelari Tegar akan diteruskan untuk tahun 2011 pula. Dan sedikit pembaharuan drp tahun lepas, kini anda boleh menghantar data dgn mengisi borang seperti di bawah.

BORANG KEMASKINI DATA ANUGERAH PELARI TEGAR (APT)

Submit jek borang ni dan data anda akan direkodkan. Pastikan anda mengisi data dgn betul. Data yg dihantar akan dikemaskini di dalam carta kedudukan selewat-lewatnya setiap hari Jumaat. Bagi mengelakkan terlalu byk data dihantar sekali gus di penghujung tahun, anda harus pastikan data dihantar selewat2nya 2 minggu selepas sesuatu acara. Cth, acara Bareno pd 13 Mac lepas. Anda ada sehingga 27 Mac 2011 untuk menghantar data. Selepas 27 Mac, sebarang update bg acara Bareno tidak akan dilayan.

Bagi data2 larian drp 1 Januari 2011 sehingga 12 Mac 2011, anda diberi 3 minggu iaitu sehingga 5 April 2011 untuk pengemaskinian.

HANYA DATA YG DIHANTAR SAHAJA YG AKAN DIAMBIL KIRA!!

SYARAT-SYARAT KELAYAKAN BOLEH DISEMAK DI SINI

UNTUK SEMAK CARTA KEDUDUKAN KATEGORI LELAKI DAN WANITA, BOLEH SEMAK DI SINI

Diharapkan dengan adanya anugerah ini, dapat dijadikan insentif pada semua sahabat untuk terus bersemangat dalam menyertai acara larian. Sekian, terima kasih.

Keep on Running!!

No comments:

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"