EMAIL CAR : chapayamrunners@yahoo.com.my

Thursday, April 28, 2011

Bendera CAR berkibar di Puncak Kinabalu

Satu lagi berita yg sgt membanggakan oleh 2 sahabat kita iaitu cik Ruby (CAR69) dan saudara Sabri (CAR138) yg telah berjaya menakluki puncak tertinggi di Malaysia iaitu puncak Gunung Kinabalu. Dengan ketinggian 4905.2 meter dr paras laut, ia bukanlah ekspedisi yang mudah. Dah la tu, suhu di atas sana boleh mencecah hingga 0 darjah celcius. Jd benarlah, untuk mendaki puncak ini memerlukan latihan dan persediaan yg secukupnya.

Kedua-dua Cik Ruby dan saudara Sabri kita ni pulak dgrnya akan menyertai Borneo Marathon pada hujung minggu ni ... wah, lepas panjat gunung, lari lak marathon! FM tau ... peh, dh mcm 10km jek diorg layankan 42.195km tu ... Chaiyok la! Ni br betul alang-alang menyeluk pekasam biar smpi ke puncak gunung! Hehe ... (suka hati jek tukar peribahasa)... Pada mana2 sahabat CAR yg lain yg ingin menebarkan sayap ke gunung pula, boleh la ikut jejak langkah sahabat kita ni yek! Kita gegarkan puncak Kinabalu dgn lebih byk kibaran bendera CAR oleh sahabat2 yg lain pula! :)

Kami di Chap Ayam Runners sekadar dapat menumpang bangga dan gembira dengan kejayaan kalian berdua. Syabas diucapkan dan semoga berjaya di Borneo Marathon pulak nnti. Balik nnti boleh la berkongsi pengalaman dgn kami pulak yek ... kami pun teringin gak nk sampai ke puncak Kinabalu tu ... hehe ...

Apa2 pun, sekali lagi TAHNIAH utk anda berdua!!

11 comments:

Zack Yui said...

Woot! Tahniah utk B & Sab sampai puncak Kinabalu. See y'all kat BIM nanti!

stuck said...

ni ayam2 tak boleh dok diam ni hehehe...congrats both!

ruby said...

thanks semua.. alamak, terharu plak ada slot utk kitorg kat blog ni.. thanks azyan.. mmg bangga giler dpt kibarkan bendera chap ayam kat puncak tu.. :)

Anonymous said...

This paragraph gives clear idea designed for the new visitors of blogging, that really how to do blogging.


Feel free to visit my page - achat vue youtube

Anonymous said...

Heya i am for the first time here. I came across this
board and I find It really useful & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you
helped me.

My site - acheter followers twitter

Anonymous said...

This design is incredible! You certainly know how to keep a reader entertained.
Between your wit and your videos, I was almost moved to
start my own blog (well, almost...HaHa!) Great job.
I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you
presented it. Too cool!

Visit my site politube.info

Anonymous said...

Now I am ready to do my breakfast, once having my breakfast coming again to read further news.


Also visit my weblog; search for online jobs

Anonymous said...

Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it from
somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog jump out.
Please let me know where you got your theme.
Thanks a lot

Also visit my web page ... ロレックスレプリカ

Anonymous said...

Hello, Neat post. There's a problem together with your website in internet explorer, could test this? IE nonetheless is the marketplace chief and a large component of people will pass over your great writing due to this problem.

Also visit my blog :: ロレックスコピー

Anonymous said...

you're actually a just right webmaster. The website loading pace is amazing. It sort of feels that you're doing any distinctive trick.

Moreover, The contents are masterpiece. you have performed a magnificent task in this topic!


my homepage ... 時計コピー

Anonymous said...

Finally, after surfіng http://chap-ayam-runneгs09.
blogspot.com/ for a while, Ι gоt a site fгom
wheгe I was able tо гeally acquire benefiсial answers regаrdіng the studіes anԁ the knowleԁge
that I want. Therе need to be more things like this on Open Blog

my webраge ... modded xbox 360 controller

"Sila Klik Pada Gambar Untuk Maklumat Lanjut"